Shop Mobile More Submit  Join Login
About Digital Art / Hobbyist Official Beta Tester Rikki Marie20/Other/United States Groups :iconmoarwhiskers: MoarWhiskers
Purrrfect Creatures
Recent Activity
Deviant for 8 Years
19 Month Premium Membership:
Given by TheFightingMongooses
Statistics 1,182 Deviations 49,720 Comments 607,803 Pageviews

Newest Deviations

Random from For Moi x

Random from My Cat Photography

CURRENT TO-DO LIST




YCH Commissions

- LittleWani
- Runzu

Regular Commissions

- guy-monkey
- BlissfullySarcastic

NAVIGATION



ONLINE ELSEWHERE





Feel free to follow and add me on any sites. :D I don't mind.

I also have this.. my Amazon Wishlist if you wanna buy me junk.
:heart:


Contest Winner + Things

Journal Entry: Thu May 28, 2015, 2:20 PM






It was really tough only picking one winner. Only 6 people entered this Mary Sue contest. ^^; So I had a poll to vote for your fave and I love them all.. This is why I need to find judges for my contests. :lmao:



:trophy: THE WINNER :trophy:


How could you.. ? by p-l-u-m-b-u-m

by p-l-u-m-b-u-m



:love:




The NEXT CONTEST..


Probably going to be at the end of next month! Will be about my OCs and you can win cash prizes and free requests from me. :meow:  I really want it to be about Awkward Avenue.. Meaning you'll draw the characters from that series only. I have other OCs but I just want to focus on these group of nerds. Y'know? Then around October I'll be hosting another contest! :happybounce:


Other stuff..


Trying to work hard on this comic. My deadline for it is around October, too. I just need to think of ideas and I'm stressing out. I can think of dialog but the story kinda sucks. I want it to be silly and party serious. :o I hope I can do it.


Tomorrow I'm getting my hair done. Wheeeeeeeeeeeeeeeeeee.

And next week I wanna buy a Wii U so I can play with TheFightingMongooses online with Mario Kart. :P


:O_o: I didn't update a while ago but my friend Courtney flew down and we hit Disney World. :meow: We rode the wrong monorail and got to see Epcot but we stayed until Midnight. Was fun and I got a Stitch plushie! Oh and matching married mouse ears. People congratulated us. :lmao: I can't wait to go baaaaaaaaaack. We got fast passes but didn't even end up using them. :O And the lines for rides were short for some reason. Minus the Peter Pan ride.. which was an hour wait. NO IDEA WHY LOL.


Kay so yeah cool nice!!!!










<3 Marie x x



  • Mood: Alarmed

ID


About my OCs! :bulletpurple:



:heart: :iconmimimariet::iconthefightingmongooses: :heart:

Jan 3rd, 2012
:date:

Rikki Marie - Digital Artist


My name is Rikki or Marie or call me Mimi! I live in Florida and am addicted to Icees. Icee Emote by Fuzzi-Wuzzi

I love cats, playing League of Legends, and drawing. I'm also in love with my OCs.

I've been on deviantArt since February 11th 2006.

My Tools are a Wacom Intous Tablet and Paint Tool SAI


Comments


Add a Comment:
 
:iconthisaccountisclosed:
Thisaccountisclosed Featured By Owner 3 days ago
So you like your slushies from 7 Eleven and maybe even Wawa?
Reply
:iconmimimariet:
MimiMarieT Featured By Owner 2 days ago  Hobbyist Digital Artist
Nah just Icees from my store :meow:
Reply
:iconthisaccountisclosed:
Thisaccountisclosed Featured By Owner 2 days ago
Is that a local store?
Reply
:iconmimimariet:
MimiMarieT Featured By Owner 2 days ago  Hobbyist Digital Artist
Ye. :meow:
Reply
(1 Reply)
:iconseany90:
Seany90 Featured By Owner May 14, 2015
www.facebook.com/adultswim/vid… Have you see this? LOL! A little Rick & Morty for ya.
Reply
:iconlillytheseedrian:
LillyTheSeedrian Featured By Owner May 7, 2015  Hobbyist Digital Artist
I finished my CE for yooooooou!! :love:
fav.me/d8si6i6
Reply
:iconmimimariet:
MimiMarieT Featured By Owner May 7, 2015  Hobbyist Digital Artist
So cute ;w;
Reply
:iconlillytheseedrian:
LillyTheSeedrian Featured By Owner May 7, 2015  Hobbyist Digital Artist
Thank yoooou ;u;
Reply
:icon1amtheit:
1AmTheIT Featured By Owner Apr 30, 2015  Hobbyist General Artist
Are you interested in an Irken roleplay?
Reply
:iconpain-benny:
pain-benny Featured By Owner Apr 30, 2015
uh ever seen this invader you guys are  pretty similar.
invadermar.deviantart.com/
Reply
Add a Comment: